Esrarse Bu normal mi ya? Çok korkuyorum 😩 birde bebeğim çok hareketli oldu hiç bu kadar uzun süre hissetmemiştim. 20+2 deyiz
Mutlulugumm Bendede oluyordu normal sanırım ve hala oluyor :)) alış bunlara allah yardımcımız olsun..