[silindi] Aman yavrum okumuş etmişim de , insanın o icine saliyorlar bişey olur diye , ya zaten yüzeysel söyleseler hiç takmam teyze bildiğin derin derin anlatıyor. Aman kızım sakın kestirme aman bizim köyde biri vardı gelini saçını kestirdiydii çocuk 6 . Ayda düştü diye . Beynime kazıdılar düşünce gitmek dahi bilmiyoor . Geçenlerde teyzenin biri de aman yavrum bak şöyle herkese ve gebeliği bilmezlerse kimse bebek sağır olur demez mi onun yüzünden 3 aya kadar icim içimi yiyor 😆😆