Filizak Kızlar ben hamile kalmadan önceden de alerjisi olan bir insandım düzenli ilaç alırdım şimdi hamileyim hapşırıp tıksırıp duruyorum iki gündür burnum tıkalı önerebileceğiniz ya da benim gibi olan var mı hamilelikte alerji rinit çok oluyormuş
espalp Filizak haftalardır nefes alamıyorum daha önce burun ameliyatı olmuştum nefes alamadığım için 🤦🏼♀️ Düzenli olarak deniz suyu çekiyorum burnuma açılsın diye ama tık yok bir de her gün az da olsa kanıyor 🤦🏼♀️
Menis21 Filizak Kaç haftaliksiniz belli bir haftadan sonra hamilelikte kullanılan İlaçlar var hem kasık doğum doktorunuza hem de alerjik rinit için gittiginiz doktorunuza danışınız
Filizak espalp doktora filan mı sorsak gerçekten nefes alamıyorum ve yatamıyorum eşim bile rahatsız oluyor çünkü onu da uyutmuyorum🤦🏻♀️
DnzNhr Aynı durum bendede var hapşuruk,geniz akıntısı ve burun kanaması çok değil ama tabi insan yine tedirgin oluyor bebeğe bi etkisi olur mu diye🤷🏻♀️ Bi öneriniz olursa bende alırım 10.haftadayım☺️
espalp Filizak haftaya doktor randevum ve mutlaka sorucam aklımda 🙏🏻 Ama bence normal diyecek hamilelikte. İnternette araştırdığımda gördüğüm, okuduğum genelde normal olduğuymuş 🤷♀️
DnzNhr Ben geçen gün çocuk için satılan vixslerinden aldım burnuma ve göğsüme sürdüm açıldı da öyle uyudum 🤷🏻♀️
DnzNhr Burun spreyi bazı haftalarda veriyorlar ama adını bilmiyorum bi araştır derim çok zor bi durum ya nefes sonuçta sen alamadıkça çocuğuda etkiler gibi geliyor bana 😬
espalp DnzNhr burun spreyindense deniz suyu ya da tuzlu su kullanın 🤷♀️ Eczacı hiçbir burun spreyini tavsiye etmem dedi🤦🏼♀️
melegmgeliyor0 benimde hamilelikten oncesinde alerjik rinitim vardi. hamilelikte ilac kullanamadigim icin,hergun limonlu su yapip ictim. su an cok sukur haftada 1 ve ya 2 kere anca hapsuruyorum