Bertevc Merhaba, 11+1 haftalık gebeyim, 20lik dişim apse yaptı ve diş hekimi ilaç başladı 10 gün sonra da gel çekmemiz lazım dedi, korkuyorum bir zararı olur mu? Hiç diş çektiren oldu mu bir de 20lik olunca iyice korkuttu beni bu durum
Hzlhakko Bertevc şunu şekilde dün doktoruma söyledim git antibiyotik al iltihap varsa iyi değil ama çekim ve kanal tedavi için 4 ayı bekle dedi
Ozican Bende 6 haftalık hamileyim benim de 20 lik dişim bugün kendini hissettirmeye başladı.Araştırma yaptım bayağı ilk 3 ay ve son 3 ay önerilmiyormuş diş çekimi. 😢
Bertevc Ozican zaten hep gebelik tetikler derlerdi inanmazdım, inşallah çekilecek boyuta gelmeden atlatırsınız. Benim 2 tane birden bir de :(
Nebahathumeyra Benimde iltihap yapmıştı 1 hafta antibiyotik kullandım sonra da çektiler o ayrıyla yaşanmazdı zaten kurtuldum şükür 16 haftalık hamileydim. Şimdi 31 . Haftadayız
Bertevc Diş hekimi 3-6aylar arası çekim yapılır dedi ancak kadın doğumcum diş hekimi çekilecek dese bile ben çektirmeni istemiyorum diyor ne yapsam bilemedim bende
Htc_orhn Ben dördünü birden çoktan çektirdim kızlar ama diğer dişlerimden korkuyorum inşallah ağrımaz ben de 10+2 yim