Saadet01 canım sana kısaca şunu anlatayim . Içın gerçekten rahat etsin karnında atan bi kalp yoktu onun bi vücudu olmadi ve doğmadı da ve ona bakıp büyütmedin ve kaybetmedinde. Buna üzülme Allahtan hayırlısı ile ne zama gelecekse o zaman gelmesi için dua et.
Abim 25 yaşına girecekti vefat ederken aramizda 1.5 yaş var ben 25 yaşımda anne olucam şimdi. Annem onu doğurdu büyüttü o yasa getirdi ve daha gerçek ölüm sebebini bile bilmiyoruz bunun acısı çok daha başka degilmidir sence de. Içinde bi can yoktu sadece hamilelik belirtisi gördün hamile olmadigim için üzül ama kendini parçalama yıkılma. Allah o hareketlerini hissettiğin heleki dogurdugun o bebeğin acısını göstermesin o çok başka çünkü. Benim abim ama annemin oğlu benim bin beter halim annem bu acı geçmez. Ama şuanda ki yasadigin şey geçecek emin ol. Hamile kalabiliyosun sence bu bile mukkemme l bişey değil mi. Yıllarca bekleyen olmayan umudunu yitiren insanlar var o yüzden sen şanslısın. Allaha kucağını dolduracağı gün için dua et sadece küçük bi tavsiye