blackeagle aynılarını ben de yaşadım o haftalarda özellikle çok yorulduğumda oluyordu ama düzenli dakikalarda giren sancı yoksa yalancı sancıdır benim öyle olmustu suan 37. Haftadayım benim de hiç fikrim Yok asıl sancı nasıl oluyor ben de merakla bekliyorum canım