Tugceutku Merhaba anneler 33. Haftadayım göbek deliğimden sıvı geliyor başına gelen bilgisi olan varmı doktorum krem verdi geçmesse cerraha görün dedi göbek enfeksiyonu olabilir dedi 🙁
SuAte Tugceutku canım aynı şekilde post açmıştım bende 33ün sonunda Dr. mesaj attım gebelikte bişey yapılamaz ateş ve kızarıklık olursa haber verin demişti