SSonayy Slm kızlar ben 18 haftalık hamileyim ve hamilelikte nasıl oturcagımı biliyorum cok araştırma yapıyorum ama uygulama şart ki zaten insanların vücud yapısı aynı degil sizce genel olarak nasıl oturmalı şahzen ben öne egik oturuyorum hep farkında olmadan ☺️☺️☺️
Melisecmel SSonayy valla ben karışık oturuyorm normal hamilelikten once nasıl oturudysam şimdide öyle
Oguzalpveannesi SSonayy hamilelikte oturmada mı varmış ilk defa duydum 35 haftadayım nasıl rahat ettiysem öyle oturdum 😂
Arzymn SSonayy valla ben de kıçımın üzerine oturuyorum, şimdiye kadar bi sorun olmadı, bi tane doğurdum o da aynı benim gibi oturuyo
Duygu85 SSonayy şu anda erken olduğu için istediğin gibi otur canım ilerleyen zamanlarda Rahime ağırlık baskı yapmasın diye yan oturmak insanı daha rahat hissettiriyor
Melisecmel SSonayy yok kız nasıl oturursan otur o etkilenmez onun yeri daha güzel keyfi yerindedir 🤗sen nasıl rahat ediyorsan öyle otur cnm
kocisininprensesi SSonayy oturabildiüin kadar pozisyona bakma otur 😂 38 olduk koltukta yayılmadan sığamıyoruz hanfendi sıkışıyo 😂