bengiben evet gider çünkü ben bunun böyle olduğunu biliyorum ama insan kendi ismini tercih edemiyor maalesef. İnsanlar başkalarının fikirlerini almak için buraya sorular soruyor bir çocuğu olup ikinciye hamilemolam bir anne olarak sizin gibi insanlardan çok daha faLa bilgi ve tecrübeye sahip olduğumu düşünüyorum. Bilmişlik taslamıyorum başıma gelen olay hakkında yorum yapıyorum. Ama sen algıları kapatıp eleştiriye odaklandığın için algıları kapatmışsın. O yüzden muhattap olmazsak sevinirim.