Doktorlar en iyisini bilir.. 36. Haftadan sonra zaten doğum bekleniyor.. Bebek zayıf olsana ciğerleri bile gelişmiş oluyor.. benim halam 37. haftada normal doğum yaptı.. bebişimiz maşallah çok iyi.. başkalarına bakma ı, herkes konuşuyor zaten.. bende 37. Haftada normal doğum istiyorum.. Allah bilir vaktini ama kalbimden geçen o.. Ramazan bayramında gelsin bebişim hayırlısıyla..