sukriye3207 bana da dr eğer çok ağırsa beyin cerrahiye git dedi ama gitmedim uçlarımda uyuşukluk var iki kolunda öylemi değilse öbür tarafına yat anlamadım bende rahatsız ediyoe karıncalanma gibi sogumdan sonra geçer diye bakıyorum ödemden oluyormuş öyle diyorlar yada belini kullandığın bir iş yapıyorsan da oluyormuş bilgisayar gibi