Kabarik Sinembuse bende33 haftayim. Dun nst de 80 gorduk 😔 serumlarla gecti sukur gun doldurdurmaya calisiyoruz ins tez gecer zaman 😔😔
Yasemincifci Sinembuse benim karnımın derisi acıyor böyle gerilir ya bir acı oluyor bide adet okurken bel ağrısı olurya o şekilde bir ağrım oldu devamı gelmedi sizin ne gibi şikayetleriniz var 33+5 im ben
Yasemincifci RdvnMlkn mide bulantısımı allah yardımcınız olsun ilk zamndan berimi yoksa yenimi başladı
Ebruu123 Benimde geceleri şiddetli bel agrısı oluyor kızlar ben de dogum belirtisi olarak düşünüyordum bebeğim aşagıda bel agrısı normal mi yani
anapanda12 Bu haftaları görebileyim söz hiç bişiye şikayetlenmem... 26+3 günüz ve erken doğum riski var dua eder dua beklerim canlar 🤲🏻🤗
Sewo anapanda12 canım hic öyle deme Bende 24. Haftadan beridir yatiyorum erken dogum riskim var simdi cok şükür 33 oldum. Ama bak cok söylemiyorum oysa soylenmeyeecm diyordum insanoglu nankör 🙄
Mervenur48 Akşamlari bacaklarimin agrisindan duramiyorum 😖 gece saga sola dönemiyorum cok zor cookk gece 10 kere tuvalete gidiyorum...
Yasemincifci Mervenur48 huzursuz bacak sendromu kalsiyum alımınızı artırım doktorunuza söyleyin bunları ilaç vercektir size tuvalet mevzusu bendrde var bebek hareket ettikçe tuvalete koşuyrm
Erten Bulantım devam hiç bitmedi zaten:( kalça ,bel ağrısı ve karnım çok sert ağrıyo.nefes almakta zorlanıyorm ben baya dertliyim :)
Meldaa55 Yasemincifci cok yorulmama gerek yok 15 dk ayakta kalayim mutfakta falan direk yanarak basliyor bel agrim benim bir de karnim cok buyudu one dogru agitlik yapiyor cok o da etkili sanirim