Ayseee19 Kizlar meraba 3lü taramada ultrasyona girdim ve doktoruma cinsiyetini sordugumda kız a benziyo ama capraz yattigi icin tam gorunmedigini ayrintilida tekrar sormami söyledi yanilma olur mu sizce tam emin olamadi tahmin uzerine soyledi ?
Aslihan Ayseee19 Olabilir kesin dememiş sonuçta. Bana %99 kız denilip bir kaç hafta sonra %100 erkek olduğunu öğrenmiştim
Zagrozunannesi Bende 3’lüye girdim erkeğe benzıyor dedi 1 hafta sonra %100 erkek olduğunu ogrendık çok şükür 🤩