Sedamehmet Bugün kontrolüm vardı vajinal ağrı yaşıyorum dünden beri doktor varis var mı dedi dikkatimi hiç çekmediği için bilmiyorum dedim. Eve gelip baktim varmış ağrı o yüzden galiba. Bir de bebeğin kafası çok aşağıda dedi progestan başladık erken doğum riskim var mıdır?
anapanda12 Açılma yok rahim ağzı kapalıysa sıkıntı değildir canım korkma başı aşğıda diye doktor protestan yazmış ki açılma falan vs olmasın benimde bebeğimin başı aşağıda ve erken doğum riski var açılma baskı var Rabbime dua et ve her gün Ya Mübdi zikrini çek iyi gelir 🤗
Sedamehmet anapanda12 sağol canım bana açılma var demedi sadece çok aşağıda kafası dedi bir de varisten dolayı galiba ağrım var
anapanda12 Ebruu123 26+3 olduk zar zor günler geçti çok şükür Rabbime🤗. Korku ve panik de bebeğin o pozisyona girmesine sebebiyet verebiliyor çok ayakta kalma ve sık sık dinlen canım 🌷
Sedamehmet anapanda12 iş yeri çok yorucuydu galiba o yüzden oldu bu bir hafta çok yoğun geçti yordum kendimi