Yurdagull0612 Mavininannesii babamız biraz meraklı olduğu için çok erken gitmiştik değişeceğini zannetmiyorum Rabbim gönlünüze göre versin inşallah sağ salim alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🙏😘😘
Nursemomm Mavininannesii bi bayan post açmıştı geçen gün erkek mi ne bekliyolarmış herşeyleri hazrımış kız doğmuştu sanırım şok olmuştum ama renkli usg de net görülüpte değişmez sanırım
Gizmoo2013 Mavininannesii canım sizin baya büyümüş değişmez daha 26 olmuşsunuz maşallah baya belirgindr yani
Nursemomm Mavininannesii detaylı sırasında bazen renkli olarak bakılıyor canm bakılmadıysa renkli ultrasona istediğin zaman girebilirsin
[silindi] Mavininannesii ben devlete gidiyorum ultrasyonda 4farklı kendi doktorum ve başka bir doktor olmak üzere 6farklı doktor erkek dedi 😂😂hiç biri yanlışlıkla kıza benzer mi bile demedi kızlarda kordon falan değişiyor ama erkek de yanılan yok gibi 🤷♀️
Papatyapapatya Mavininannesii valla ben de aynı durumdayım...21haftaya kadar göstermedi...tahmin bile yapılmadı...21haftada kız denildi...şimdi değişirmi diye kafamda sorular oluşuyor...eşimin kuzenine 9ay kız denildi doğumda erkek oldu...her kes şok oldu...
Nurozsln Mavininannesii korkma canım 🙈 değişmez o artık dua edin benimki de göstersin kız mı erkek mi olduğunu 🥰