Gozdefiraf ben tiroid kanseriydim tiroid im tamamen alındı ve 4 yıldır ilaç kullanıyorum ama bi ara bazı nedenlerden dolayı doktorum 10 gün kadar ilacımı bıraktirdi ve tsh 90 iken ben hamile kalmışım inanın 90 la hamile kalmak imkansız doktorlar bile sasirdi falan ama veren allah veriyor işte sonra endokrine gittim ve ilacima 150 başlayıp o değerimi düşürdüler ilk 3 ay da müdahale edilmesi gerekiyormus şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım inşallah bundan sonrası içind e yaşamam şuan doktorum hic bir problem olmadığını söyledi allaha sığındım herşey allahtan inşallah sağ salim evladimi kucağıma alırım içini ferah tut ve allaha sığın