OglusAnnesi [bilinmeyen] ne kadarlık hamişsin canım benimde belimde ve bacak kemiğimde oluyor dayanılmaz değil ama bıçak batıyor gibi
Handeaslan39 [bilinmeyen] krater mi ne yapılıyormuş sanırım çok büyürse gebelıkte herşey çıkıyor mahalesef kuzum 😏
Handeaslan39 [bilinmeyen] korkma canım ya vardır bir çözümü onun bazen oluyor böyle doktora sor bakalım ne diyecek gittiğinde 🙄
Tmy [bilinmeyen] bitanesiiii cookk geçmiş olsun ...acaba Bebis büyüyor içinde ondan mi agrilarin var..bi parol iç olmasa cancağzım belki iyi gelir ama çok içme sonra kötü olur falan allah korusun ..ha bi de unutmadan en kısa zamanda hemen dr görün ❤🙏🤗😍
Tmy Oooo minişim valla bel fıtığı varsa kötü 🤔😔😰insan ne oturtabiliyor ne kalkabiliyor ..bak şakın yorma kendini ..Eniste bey yardımcı olsun lütfen Şirince’me dikkat et kendine ihmal etme kendini yavrus😘😘❤