Eda0737 maliyeti ayni tutuyor ama inan kendin yapinca daha mutlu oluyorsun ben taki yastigini kendim yaptim isimli filan ama keske kapi susunudr siparis vermrseydim dedim kapi susunu instagramdan bi sayfadan 65 Tl ye yaptirdim pleksi adanaydi sanirim