Fulisko
Merhaba kızlar ,
İdrar kültürü vermiştim daha önce idrarda enfeksiyon çıkmıştı ve üreme gözlenmişti.ikinci kere tekrar idrar kültürü verdim bu sefer de karışık kontaminasyon 3000 çıktı bu ne demek bilen var mı şehir dışındaykm doktoruma haftaya gösterebilirim raporu merak ettim