Kevserbtr Kızlar. Moralım çok bozuk 19+4 üm ve 6.haftadan beri kanamam var fosur fosur geliyor birgünde 20 pet değiştiğimi bilirimm doktorlar elınden gelenı yapıyor ama durmadı durmuycakta galıba rahımde yırtılma varmış bugun doktorum 26.hafta ciğer geliştirci vurduralım dedi riskim çok büyük ne olur dua edınde vaktı zamanında saglıkla alayım bebeklerımı
sso Kevserbtr allahım sağlıkla kucağına bebeğini almayı nasip etsin inşallah canım cümlemizinkiyle inşallah🤲🏻🤲🏻
DiplomaliEvHanimi Âmin canım Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin korkma dua et ben de 13 gün önce kalp durması sonucu kürtajı oldum çok ağladım Allah’ım kimseye yaşatmasın
Kevserbtr DiplomaliEvHanimi amin inşallah tekrardan gebe klaırsınız saglıklı hayırlı evlatlarınız guzel bir gebelik döneminiz olur