Aspenya44 38+4 olduk dün bu şikayetten dolayı gittim kardiyolojiye ilk gebelerde hep olurmuş bir sıkıntı çıkmadı hem ekg çekildim hemde göğüs ultrasonuna bakıldı allaha bin şükür bişey çıkmadı ❤️ yinede içim rahat olsun dersen bi kardiyolojiye görün derim