BesteCanerKutluzolu prensleriminannesii hem de nasıl ortapedik terlik aldım ceyodan topuk kısmı jel olanlardan onunla rahatladım biraz evde hep onu giyiyorum başka terlik giyerken çok daha fenaydı bu rahatlattı bir de sağolsun eşim her akşam yatmadan sıkıp masaj yapıyor o da çok iyi geliyor.
Lidya Gece lavaboya kalkmak için uyandığımda farkediyorum topuğumda yanma,batma karışık bi ağrı olduğunu,ama neden olduğunu bilmiyorum
BesteCanerKutluzolu Yeniannee 37 haftalığım ben ama bu ağrı ilk haftalardan beri var sanırım vücudun denge merkezi değiştiğinden oluyor e bir de kilo alıyoruz tabi o da etkiliyor diye düşünüyorum
prensleriminannesii Bende 22+3 ilk zamanlarda ağrıyordu ama şimdi daha çok ya ve şişlyor ayağımın alt tarafı 😒