ftmNuryvz bende devlette yaptım doktorum küçük bir kâğıda 75 ml yükleme dedi kan alınan yere gittim ilk başta şeker ölçme aleti ile ölçüyorlar benim 90 çıkmıştı gittim ilacı içtim 1 saat sonra kan verdim sonra 1 saat yine verdim sonuçlar öğleden sonra cıktı gösterdim hemen doktoruma