Sophie canım bende özele gidiyorum ama malesef almakta çok zorluk çekiyorum doktorum hiçbir şeyi bilmiyor. Ben de göbekten iğne yapıyorum benim bu 3. Riskli sağlıklı geçiyor şuan annem bakıyor çok hastayım . Kaç gündür çorbadan başka da bir şey yiyemiyorum. Napıcam bilmiyorum bir şekilde almam lazım 9 günlük de yıllık iznim kaldı o 4 ay da da yetmez bana