Bebegiiim
Bebegiiim Canım ben de Rennie kullanıyordum. Şarapçılar gibi yanımda, yatak odamda, arabamda, annemlerde şişe şişe bulunduruyordum. Gece uykumdan uyanıyordum. Sana önerim doktoruna telefon aç ve Lansor kullanıp kullanamayacağını sor, aile doktoruna yazdır. Şu an öyle rahatım ki tüm ekşimelerim geçti. Bebeğe de zararı yok. Bunu çekme. Gaviskon geçici bir çözüm. Ben günde neredeyse 1 şişe Rennie şurup bitiriyordum.