Srnemre Bebegiiim hamilelere pempe olanı veriyorlar benm doktorumda verdi bende cok çektim bir ara 2 şişe bitirdim
Sibelclskn3 Bebegiiim şurup gibi kıvamlı ve karbonat tadı var öyle mideni bulandırcak kadar kötü değil
esraesraklc Bebegiiim sağlık ocağına da gidebilirsin pembesini içiyorum ben ferahlatıcı bi tadı var pek de kötü değil
mucizem_0809 Bebegiiim kuzum ben renni kullanıyorum yoksa asla duramıyorum sabaha kadar oturduğumu biliyorum o yanmayla
Dalmutt Bebegiiim bendede ayni sikinti var ve sakiz cignedigimde inanilmaz rahatliyorum hataa geciriyor ve geri gelmiyor
Eminel Bebegiiim bana doktorum pulset 40 verdi, bi kaç gün içtim, tedavi etti sanki çok nadir yanıyor artık