Ozgeozcanbora Merhaba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim kese yanında kanama alanı var dedi doktor böyle bişey yaşayan var mı?
ceco Ozgeozcanbora ben 11 haftalık iken yaşadım canım hafifti iğne ve ilaç kullandım hiç iş yapmadım hep yatak istirahati yaptım çok şükür geçti 🙏🏻 33 haftalığız şuan Allah’ıma şükür dinlenmen gerekebilir ... kanaman olmadı ama değil mi hiç benim hiç kanamam olmadı ama kese nin yanında gözüktü
enfla Ozgeozcanbora canım bol bol yat su iç bırde ılaclarını ıc gecer Allahın ıznıyle bnm kese yanı kese arkası plesanta hep bı yerlerde kanama oldu Allahıma şükür 35. hafta ıcındeyım şu iki haftayıda atlatsak rahat hala progestan kullanıyorm elımden gelıdınce yatıyorum ne olur ne olmaz dıye
Sevvaldal Ozgeozcanbora ben ilk 3 ayda 4 kez kanama yaşadım. 3 ünde kese yanında kanama alanı vardı. İğne, progesteron, serum, bol su ve yatış🙏 Geçti çok şükür🙏 Endişe etmeyin siz de
Ozgeozcanbora ceco kanamam olmadı cnm şimdilik şükür ama doktor olabilir dedi iğne ve ilaç verdi ama iğneyi hiç bi yerde bulamadık inşallah bende sağlıklı bir şekilde atlatırım bu süreci ☹️