Sevvalacr Valla canm söyle söyliyim sana ben hamile kaldıgımdan beri her gün düzenli bir bardak süt bir kase yogurt iki porsiyon meyve falan yedim ceviz kaşar. ve düzenli yedim bunları. sonra bebege yaramıs gördüm maşallahı var artık yine dikkat ediyorum bebegime saglıklı olsun diye ama bunları hergün yemiyorum, süt içiyosam yogurt yemiyorum meyve yiyosam süt içmiyorm gibi. çünkü biraz fazla kilosu. 😇 hoş doktorum memnun durumdan ama ben yinede tedirgin oldm. şeker yüklemsi yaptırdım bir sorun yok şeker çıkmadı bebek beslenmiş sadece.