Adisimmm orasida cok mukemmel bi hastane degil ama zubeydeyle yorumlarini kiyaslarsan burasi daha iyi gibi duruyo ulas fidana gidiyordum ama 4 randevudada ulas bey yoktu ali diye bi uzman vardi ali beyde masallah paso esinin hamileligini anlatiyodu hemsirelere benim durumla alakali bisey soylemiyodu sirf bu durumdan dolayi sehir hastanesine gectim ama bliyosundur oranin asil binasi acilmadi orda dogum yapan kisi sayisi sinirli benim durumumda herhangi bi risk yok ama olduda erken geldi diyelim sehir hastanesine gidemeyecegim icin gulhanede takibim devam ediyor daha bugun ozcan beye gittim ama o doktorda yok asistan bu zamana kadar nerdeydin diye egosunu tatmin ediyo uzerinde hesap soruyo sanki randevu skntisini ben kendim yaratimyomusum gibi ( iki kez randevularima 3 gun kala randevu iptali yasadigim icin otomatik olarak 1.5 ay icinde gidememis oldum)