Sinembuse Arkadaşlar lütfen yardımcı olun siz bu süreçte neler yaptınız neler yaşadınız☹ bu arada 32+2 günlük hamileyim.
Nebahathumeyra Önce antibiyotik verdiler bir hafta onu içtim sonra da çektiler. 16 haftalık hamileydim
Sinembuse Nebahathumeyra peki disiniz gömülümüydü cok zor oldumu genel cehrah çekiyormuş diyor hekimler .
Nebahathumeyra Ameliyat odasına aldılar beni 1 saatten fazla sürdü hamile olduğum için çok ilgilendiler gerçekten 2 doktor vardı başımda. çok dikişim vardı sonrasında iğne yapmışlardı zaten aneateziyle çektiker dişimi yani. Ama ben yurt dışında yapıyorum. Türkiye de bu kadar ilgi alaka gösterirler mi bilmiyorum. Kuzenimle aynı haftadayız o da hamile onun ya 20 ilk dişi çok ağrıyormuş hamilesin bişey yapamayız git Doğumdan sonra gel demişler. Bilmiyorum o yüzden.