Kbrarsln Fadik2019 ne kadar zor oluyor değil mi gece uykuları oturmalar fln benimde ters mahf oluyorum ☺️
ceco Fadik2019 33 haftalığım halen dönmedi son haftalarda döndüğünü duydum cidden ama çok zorlanıyorum eğilemiyorum kafası da tam göğsümün ortasının altında 😂😂😂 doktor da söylemişti
Fadik2019 Ozlmkrt hadi yaa bende bekliyim o zaman normal dogum istiyorum Allah nasip ederse ama pasamin donesi yok😊
Fadik2019 ceco doktor 10 gun daha bekleyelim donmezse sezeryan gunu al dedi ama ben son ana kadar beklemek istiyorum
Ozlmkrt Bebekte sorun yoksa doktor aksini söylemezse bence beklenebilir çünkü dogum anına kadar her an değişebiliyor dönmezse zaten sezaryen ile alınır aceleye gerek yok diye düşünüyorum yine de en iyisini doktor bilir tabi