Meri94 Arkadaşlar merhaba 26 haftalık gebeyım bebegın gelısımı hep bır hafta onden gıdıyordu 6. Aya kadar doktorun bunun olabılecegını 3 hafta ve uzerı ılerılıklerın sorun yarattıgını soylemıstı. Bır ay sonra randevuya gıttıgımde bebegın 3 hafta onde oldugunu gorduk doktorun bunun iyi olmadıgını söyledi. Gebelık sekerı baktırdım sonucunu beklıyorum ama yınede bır korku oldu ıcımde böyle bır sey ysayan oldumu ne gibi sorunlar oluyor
Cnkglsn Meri94 benimde 3 hafta önden gidiyor şeker yüklemesi yaptırdım temiz çıktı içinizi ferah tutun iri bebek olucaktır bu genlerle alakalı da olabilir
Yasemincifci Meri94 bebeğin iri oluyor canm ama strese girme düzelir belki şekerden şüphelnmeside normal çünkü gebelik şekeri olanların bebeği iri oluyor bide dopunca bebekte şeker arıyolar
Meri94 Yasemincifci Yasemincifci doktorum sekerde normal çıkarsa dıyetısyene yolluycam dedi bunlar sorun degıl ben sadece bebegımın saglıgı acısından olan rısklerden korktum bebegıme bır zararı olur mu bu bebegın anormal olmasımı demek dıye .