Zhrcls Kızlar bugün tam 41 haftalik oldum doktorum yatış yap dedi esimle konustum pazartesi yapsan dedi doktora sordum sorun olmaz dedi pazartesiye kadar bekleyelim dedik ama heyecanlaniyorum daha önce yatis yapan yada bilgisi olan var mi direk sanci mi veriyolar ne kadar yatiyoruz nasil oluyor korkuyorum da beni biraz aydinlatin lütfen 😔
Nazoliii Zhrcls doktorun bilgi vermedi mi kuzum benim ilk gebeligimde 41 bitmisti acilmamada yoktu doktor sezeryan icin işlemler başlatmıştı sana demediler mi normal suni sanci vs diye 🤔
ikramuratyanik Zhrcls Ay benimde yatışım yarın tam 40 olduk bugün banada suni sanci verilcek surda senle bekliym bende 🙄 Nasil olcak hala endiseliyim 🙄
Zhrcls Nazoliii normal dedi canim suni vericeklermis ama hemen veriyolar mi nasil oluyor onu merak ettim
kbradmrbs ikramuratyanik kızlar bende Çarşamba gittim 2 cm açıklık var dedi suni versem Doğum olur ama kendi sancını bekleyelim dedi yarın tekrar gitçem acaba açıklık artmış Mıdır yatış yapar mı çok merak ediyorum bende çok heyecanlıyım
archimom ikramuratyanik bende bugün gittim artık hergün nst ye gel 40+2/3 bekleyelim gelmezse suni sancıyla başlayalım dedi kilo da almıyor 2-3 haftadır. Süreç nasıl ilerleyecek yazar mısın yarın öbür gün
ikramuratyanik kbradmrbs Allah yardimcimiz olsun valla beklemek bi dert yatış ayri bi dert 🙄🙄 Kac haftaliksin?
Anonimane_150 kbradmrbs canım benimde Pazartesi 3 cm di bende çok merak ediyorum. Ne durumdasın yatışın yapıldımı 🙈
ikramuratyanik archimom Inan bende yarin öğrenicem hatta doktoru uzuuun bi darlamayi düşünüyorum prosedür ne normal dogum garanti mi kac saatte dogururum falan diye 😁 Zaman yaklastikca paniğim artti bana bu gece uyku yok galiba 💁🏻♀️😁
archimom ikramuratyanik ben bugün sordum daha doğrusu söyledim o da onayladı. Suni sancı verildiği halde açılma olmaz bebeğin kalp atışları yavaşlar sezeryan olurum diye korkuyorum dedim o da evet öyle ilkinde kendi sancınla geldiğin için bu sefer de son ana kadar bekleyelim istiyorum ama kakasını yapma ihtimali olduğu için o da tehlikeli dedi
ikramuratyanik archimom Benim ilkinde suyum geldi sonradan sancim olsun diye suni sanci verdiler bunu direkt sanciyla basarabilirmiyim acaba 🤔
archimom ikramuratyanik önce suyun gelmesi daha tehlikeli bebeğin kalp atışları için onu yaptıysan bunu daha kolay yaparsın Eminim bebek daha güvende olur açılman olunca suyunu patlatırlar benimde ilkinde sancım bardı suyumu orda patlattılar