Bestehasan AnneyizBizAnne dogum dgl sonucta cnm tabikide ama cati muayenesini yapinca kiminin 2 3 gun icinde sancisi geliyor dogum yapiyor o yüzden
kocisininprensesi Bestehasan canı 3-5 saniyelik bir şey. Çatalda yapıyor derin nefes al ve korkma. Gerçekten korkulacak bir şey yok. 34 yen beri her hafta bakılıyor bana. Hattaki bugün 2 cm açıklık tespit edildi Doğum bekliyoruz ☺️
kocisininprensesi Bestehasan 37+4☺️ Dün 2 cm açıklık vardı gece bakalım bir iki güne Doğum olur dedi doktor
Bestehasan kocisininprensesi hayirlisi cnm allah sag saglim seni de bebegi de lurtarsin insallahh cnm bnm😊🤗
kocisininprensesi Bestehasan yatışım yapıldı canım suni alıyorum 1 saattir inşallah tez zamanda Doğum yaparım
Agapi00 Bestehasan ben oldum 37 de hiçde doğumu tetiklemiyor 39 dayım daha gelmiyor . Piskolojik dayanılmıcak acı değil iki parmak baş parmağı işaret parmağı olay bu