DiplomaliEvHanimi canim ben hiç korunmadım kürtajdan 15 gün sonra ilişkiye devam ettik. Çünkü doktorum herşeyin normal olduğunu yumurtaların da sağlıklı olduğunu söyledi. 1 ay sonra kontrole gittim bu ay adet olacaksın rahim adet için hazırlanmış dedi. Kürtajdan Sonra 41.gün adet oldum 6 gün sürdü. Sonra ovulasyon testi aldım adetten 17 gün sonra yumurtlamam oldu 5 gün boyunca. Şanslıymışım ki çoklu yumurtlama oldu. Ve adetime 5 gün kala hamile olduğumu öğrendim. 🥰🥰 eğer doktor korunmana gerek yok dediyse korunma. Ve sigara kullanıyorsan sigarayı bırak bide..