mrvgny canım o haftalarda olabilir böyle kanamalar ama doktoruna mutlaka danış düşük riski olabiliyor malum hamilelikte.. ama bu kadar karamsar olma benimde gelmişti geçti iş yapmadım ayakalrımı kaldırdım yattım..ağır iş yapma yatmaya çalış her fırsatta bi çok gebenin böyle lekeleri oluyor ama doktoruna en yakın zamanda danış mutlaka.. bir de eşinle kan uyuşmazlığın var sa ondan o olabiliyor