Duyguhakan bende freiöl bebe yağı ve lierac kullanıyorum, yağı basenlerden her yere kadar sürüyorum kremi göğüslerim hariç kullanıyorum. Bende normalde de çatlak var derin 10 kilo alıp vermekten kaynaklı o yüzden dikkatli ilerliyim diye başladım.
Içeriği temiz diye freiölü cok sevdim oldukça nemlemdiriyor ki benim cildim kurudur pul pul dökülür.
Bir arkadaşım da 9 ay saf zeytinyağı ve kakao yağı kullandı, doğal olsun diye çatlağıyok onunda