Dniiz Kızlar merhaba bugün test sonuçlarım çıktı sağlık ocağında ki ebe idrarında kan var bugün dinlen yarin doktora git dedi bu durumu yaşayanlar var mı ilk defa duyuyorum ve korkuyorum bebegim daha 7 haftalık
Gamzdmrt Dniiz bende bugün yaptırdım 14 haftalığım ve serlajlıyım. Eritrosit +1 çıkmış sonucu doktora gönderdim bakalım cevap bekliyorum. Muhtemelen enfeksiyon 😔
Dniiz Simgersin olabilir canım bir haftadır mide bulantısından bir şey yiyip içememiştim susuzluktan sanırım