Hanifetaskiran Doktor doğmazsa 41 e kadar bekleriz dedi bugün yoksa da doğumu başlatırız dedi. Suni sancı vakası olmak istemiyorum allahım 😊 Bu hafta çok hareket etsem gelir mi nazlı kızım 😊
Hanifetaskiran 1eylulunuz ne olacak sonumuz bizim 😅 Suni sancıdan azcıcık korkuyorum da 🙄 Zaten normal doğuma dair bir tecrübem de yok deli cesareti işte denemek istiyorum 😊 Sağlıkla gelsin nazlı kızlarımız. Doktor yürü bol bol dedi siz de imkanınız varsa yürüyün