Tugcefncn 16+1 im sanki kızımı hissediyorum içimde bi kıpırtı var bir anda damar atar gibi bişey oluyor karnımın içinde bazen sağ da bazen solda pıt pıt ediyo bişey doğrumu hissediyorum acabaa🤔🤩
Charlotte Ben de 16+2 bugün resmen oturduğum yerde pıt pıt hissettim💜 gaz mı bebiş mi diye düşündüm emin olamadım azönce uzanırken yine aynı şeyi hissettim galiba bebiş😊