mk123 buketcift2201 bizim cinsiyet kiz, 20+6 olduk 🤗en son 19+4 kontrole gitmstm 300 grmdi haftaya detaylı ultrason var, ondan sonra yavaş yavaş alisvrse baslicaz ins💕sizin
buketcift2201 mk123 bizde 19+4 üz dün gittim 270 gr herşey yolunda çok şükür bende 7 mayısta detaylı ultrason a gireceğim😊
buketcift2201 Minejjan Ne kadar güzel bir varlık Allahım😊 bize böyle güzel bir hediye verdiği için çok şanslıyız 🤰🤲🏼
Meriipella1 @buketcift2201 tam 20 olduk 💃 kilosu 18+6 dayken 250 gr demişti doktorum şimdi ne oldu bilmiyorum 🤷♀️ cinsiyetimiz de kız allah nasip ederse 🤰🏻
buketcift2201 Meriipella1 Benim de kız inşallah değişmezse hayırlısıyla kucağımıza almak nasip etsin Allah 🤲🏼 İsim düşünüyor musunuz
Askkokuluyavrum buketcift2201 evet doktorum da biraz iri gibi dedi ama bende kiloluyum babası da 1.90 100 kilo yanı bilemiyoruz ne çıkacak bizden 🙈🙈☺️ Sağlıkla gelsin güzel kızım Benim
Meriipella1 @buketcift2201 ismi daha hamile değilken hazırdı ☺️ Serra koyucaz inşallah sizde belli mi?
buketcift2201 Mavis222 aslında çok çabuk geçiyor yani bana öyle geliyor ve açıkçası da doğumdan çok korkuyorum, 🤦🏻♀️
ftmNuryvz Bizde 22 olduk 500 gram dedi normal mi dünden beri kafam karışık, yazıyorlar 700 800 felan die sonra benmi geriden geliyorum die endişeleniyorum, tabiki kimseyle bebek kilosu yaristirmiyoruz ama bi normalde olan kılo var ona bakarak yani .
buketcift2201 ftmNuryvz öyle şeylere kafanı çok takma sağlığı yerindeyse kilosunu çok dert etme o ilerleyen zamanlarda gereken yeteri kadar kiloyu vitamini alır 😊😇