Mizginilhan Merhaba kızlar benim 6+4 vajinal ultrasonda kalp atışını duymadık benim gibi olan varmı ve en geç ne zaman duyarım.
ZeynepKara Mizginilhan geç döllenme olmuş olabilir ben 6+1 de karından duydum ama burda 8 9. Hafta duyan anneler var inşallah en kısa zamanda duyarsın 😌
aysenturna 6+1 karindan duydum ben ama endise etmeyin kesede bebegi gorduyseniz kalp atislarinida kisa za manda duyarsınız insallah 💜🤰
Zeynep_ecrin Bende gec duyanlardanim ama benim düşük tehlikem vardi o zamanlarda dinletmemislerdi bana ama ilerleyen zamanlarda bol bol duyacaksin endiş etme ben 36+3 haftaligim