Gulsah7171 Kızım dört aylık avent çok yoruyor bebekleri gelişi çok az yorulup emmiyor. Nuk çok hızlı geliyıor 4aylık kızım yetişmekte zorlanıo ben çoook memnunm dr browns kullanıyorum. Emzikte nuk damaklı kullanıoruz avent denedik ama onlar damaksız sevmedi kızım. Emzik biraz onun tercihi seçici olabişir deneme yanılma olur da biberon dr browns tek geçerim üçünüde denedim