Aysegulackgz Merhaba kizlar. Genital bölge temizligi cok önemli heleki hamilelikte.. hamilelik öncesi ağdaya gidiyordum biraktim lazere başlayacaktim bi baktim ki hamileyim. ilk trimester gecsin diye bekledim agda icin. Gel gelelim ki acisi fazla olur mu gibilerinden endişelerim var. Lazere giden oldumu ? YADA Agdaya yardimci olurmusunuz 🙏🤗
Nalinnn Aysegulackgz canım hamilelikte lazer yapmıyorlar ben hamile kalmadan önce gidiyorum gitmeyi bıraktım şuan agdaya gidiyorum ve hiç canım acımadı çok korktum lazerden önce agda yapıyordum dayanamıyodum ama hamilelikte hissetmedim bile
Simbad Aysegulackgz ben hamilelikten once lazere gidiyordum suan 28 haftalik hamileliyim 1 kez lazere gittim doktorum bi sorun teskil etmedigini soyledi sonucta deri altina islemiyor dedi bi sakinca gormedi 2-3 ay once yaptirdm lazer hala tertemizim😄
[silindi] Aysegulackgz ben bu yaşıma kadar hiç ağda yapmamıştım çok acır diye düşünüyordum ama dün gittim özel bölge için bu ikinci gidişim valla hiç ağrımadı desem yeridir ya utandığım için kendimi kasmasam belki hiç anlamazdım bile 😊
Busimss Nalinnn 7+4 hamileyim öğrendiğimden beri ağdaya gitmedim düşük riski yaratır mı diye ama düsük riski yaratır mı bilginiz var mı acaba
babymomm Aysegulackgz hamilelikte lazer yapmıyorlar diyenler bilgisi olmayan insanlar yapıyorlar tabiki de hastahaneler de dahil deri altı a geçmşyor sonucta o da bir çeşit ağda
Bet0142 Yarın kontrolum var valla ağdaya gıtmeye bıle korkuyorum 😕belki doğum olur napacam bilmiom of ya bu tüy işileri çok zor cok güzel alışmıştım ağdaya hamılelıkten önce sonra hamılelık düşük tehlıkesiyle gectı ondan korktum yaptırmadım jılete basvurdum çok zor püüüfffff akıl verin hamişler
Nalinnn Busimss agdayla düşügün hiç bi alakası Yok kesinlikle için rahat gidebilirsiniz ve bence hamilelikte çok fazla can acımıyor ben hissetmedim bile diyebilirim
Bnnr Simbad bende aynı durumdayım gidip gitmeme konusunda karasız kaldım genital koltuk altı ve bacak gidiyordum doktorum git veya gitme demedi sadece daha hassas olur ten dedi size herhangi bir etkisi oldumu acaba
Aysegulackgz Simbad bebegin genetigine bişey olmuyor yani. Hamile olunca insan en ufak detayi bile inceliyor 😑
Simbad Aysegulackgz lazerden sonra da doktor kontrollerim oldu bi problem olsaydi doktor soylerdi heralde cok sukur iyiyiz☺️