ZekiyeHasan şu normal doğumda dikiş olayını anlatabilirmisiniz tecrübeli biri olarak? Bebek gelmeden kesi atılıyor ve gerçekten hissedilmiyor mu yoksa uyuşturuluyor mu? Sonrasında dikerken nasıl oluyor? Açıkçası bir yerim kesilirken hissetmeyeceğim kadar şiddetli sancı çekecek olma düşüncesi beni normal doğumdan çok uzaklaştırıyor.