duygucan23 16. haftadayım ve regl sancıları gibi ağrılar yaşıyorum kasıklarımda ve arada bir de kanama oluyor. Acaba bu sancıları yaşayan var mı? Rahim büyümesinden mi oluyor böyle ağrılar acaba içimi rahatlatmak istiyorum
Busraerrr duygucan23 canım özellikle gebelikten önceki adet tarihlerinde mi oluypr o sancı.Bende de öyle de doktora sordum tam adet olacağım tarihlerde oluyor diye normal demişti bana doktorum
dvran22 duygucan23 ben de 19 haftalık hamileyim ara ara sanki adet olacakmism gibi sancı çekiyorum dinlenince geçiyor ama
Tuanayldz duygucan23 18 haftamdayım dört gündür adet ağrım vardı doktora gittim bugun rahmim kasılmış hemen progestan ampülle bi serum yazdı sabah akşamda progestan verdi😞
duygucan23 FatmaAtess doktora gidiyorum kanamamın ve sancının sebebini çözemiyor ben rahim büyümesinden mi acaba diye iyimser olmak istiyorum
FatmaAtess duygucan23 canım o zaman o doktoru değiştir başka doktora git derin sana kanama normal değil çünkü rahim büyümesindede en fazla ağrın olur kanama olmaz
dvran22 duygucan23 yok canım bende kanama olmuyor çok şükür ..Ama sende kanama varsa doktora görün mutlaka
duygucan23 FatmaAtess başka doktora da göründüm nedenini bilemedi canım ama doğru söylüyorsun başka doktorlara da sormak lazım