Nursemom Her doktor farklı oluyor ama genelde çok soğukkanlılar ve çoğu hassasiyetlerimizi anlamıyor ve daha reel bakıyorlar her konuya bebeğiniz konusunda sıkıntı görse yada gebelik sürecinizle ilgili emin olun hemen söyler, söylemiyorsa birşey iyi yönden bakın ve sevinin☺️ Doğum konusundada öyle doğal bir süreçki şimdi kafanıza takıp bunu olağandışı hale getirmeyin, çatı muayeneniz yapılsın açıklık vs bakılsın bu süreç kendiliğinden isteğinize göre şekillendirirsiniz ben normal Doğum istemiştim açıklık yoktu sancım olmadı ve epidural sezeryan oldum İnan’ın çok doğru karardı iyiki öyle olmuş diyorum neye niyet neye kısmet son zamanlarınızı stresle geçirmeyin hayırlı doğumlar dilerim..