Esramtr Kızlar 6 haftalık gebeyim 2 gündür az az kahverengi lekenlenmem oluyor bu durumu yaşayanlar var mı?
Rojin1234 Esramtr slm cnm ben dee 12 hafta 5 günde yaşadım hastaneye gittim direk yatisim yapıldı sanw yakin hastane varsa git ihmal etme
Ezgisu Esramtr gebeliği erken öğrenmişsin olur canım bizde yaşadık hamile olduğumu bilmeden yaşadım hemde . Progestan kullanıyor musun . İlişki 🚫 korkma normal bir durum . Hayırlı olsun gebeliğin
yapoo04 3 düşük yaşadım üçünde de böyle başladı ve kanamaya dönüp düştü. Bu gebeliğimde de yaşadım 2-3 defa hatta ara ara kahverengiden ziyade kırmızıda oluyordu ama çok şükür bişey olmadı buna.. Doktora gidin bence.
Dnzhkn Benim de oldu bir hafta arayla serum taktılar iğne yazdılar bir doktora git derim için rahatlasın böylede hep düşüneceksin
Esramtr Teşekkürler kızlar dün doktora gittim progestan verdi kese etrafında kanama görülmüyor dedi dün aksam kahverengi lekelenme kendiliğinden kesildi.İns hepimizin evlatları sağlıklı gelir.🙏