Minikkusssss Senay81 bende de öyle ya korkuyorum acaba doktora gitsem mi diye düşünüyorum çünkü büyüdükçe daha çok hissedersin dediler ben sanki daha az hissediyorum normal mi acaba
Aker_ailesi Benim oyle degil kizlar ama bende 31 haftaya bugun girdim valla ben 19 haftalikken hissetmeye basladim ozamandan beri karnimin icinde yeri geliyor zipliyor hele birde oyun oynuyoruz babasi bile arada korkuyor nasil birsey bu diyor ama sunu soyleyim benim cocugum cikolata yiyince gezmiyor gezerken yiyorum duruyor anlayacaniz tatliyi sevmiyor eksiyi cok seviyor birde eksi seyler ye belki ozaman gezer
Senay81 Minikkusssss aynen canim bende öyle hergün dokdora gitsemi gitmesemi diye düsünüyorum ara ara hisettigim icin kendimi firenliyorum
Aker_ailesi Salikocagina gidin de bakin kalp atisina anormal bir durum varsa onlar saten sizi direk hastaneye yolluyorlar