Damlas Kızlarr 👋selamm Bebeğim için Prima Premium Care almak istiyorum. 1 numara (2-5) kilo, 2 numara (4-8 kilo. Siz hangi beden aldınızz
GozdeCemre Damlas yeni doğduklarında 1 ideal oluyor canım ama çok almamak lazım hemen 2 ye geçiyorlar
Hulyarsln Damlas Bir numara ilk zamanlarda kullanıma daha uygun stok yapmayın bir numaradan çok fazla ama çabuk büyüyorlar minikler çünkü ☺️🧿
Hulyarsln Damlas ilk zamanlar çok sık değiştiriliyor biraz fazla olsaydı diye düşündüm ama ihtiyaç dahilinde bir paket daha alırsınız bir numara..
Damlas Hulyarsln evet çok gidiyormuş ☺️pişik yapıp yapmadığına bakayım dedim bi, ona göre aldırıcam tekrar☺️
Didem27 1 numara aldim iki paket canim genede cok almamakda yarar var hemen iki numaraya gecebilirler 🐥🐥🐥
Vctry1706 1 numara aldım bende 80 tane aslında oğlumda normal kiloda doğdu 3600 ama sanki bunlar bitince yine 1 numara alırım gibime geliyor